Lowcarbvoeding zal je leven veranderen!

Ik ben erg enthousiast geworden over het gebruik van zogenaamde 'lowcarbvoeding' om jezelf gezonder en fitter te kunnen voelen en bovendien af te kunnen vallen. Zelf ben ik in contact gekomen met lowcarbrecepten via de website LowCarbRecepten.com en ik wil jullie deze supermethode niet onthouden.
Bart van Veen, van die website heeft onlangs een nieuw boek gelanceerd genaamd: "Overheerlijke Lowcarbrecepten". In het boek wordt bijzonder veel informatie over het gebruik van lowcarbvoeding gegeven, het is dus niet alleen een receptenboek, maar het bevat ook achtergrond informatie en methoden (inclusief stappenplan) om het gewenste resultaat te verkrijgen via het eten van lowcarbvoeding.

De auteur: Bart van Veen is een gediplomeerd voedingskundige, die is overtuigd van de werking van lowcarbvoeding. Om meer mensen van de voordelen van deze voeding te laten profiteren heeft hij zijn vakkennis gebundeld in zijn nieuwe boek. Waarin hij o.a. beschrijft hoe:
  • je op een gezonde manier kunt afvallen
  • je je energie kunt herwinnen zonder dure medicatie of supplementen aan te schaffen
  • je je cholesterol kunt verbeteren zonder dubieuze medicijnen
  • je van je hongergevoelens af komt
Ik ben dus erg enthousiast geworden over deze methode en ik geloof ook echt in de werking ervan. Bart heeft mij weten te overtuigen en geloof me, ik ben altijd vrij sceptisch over dergelijke 'wondermethoden'. Hij heeft toegezegd de lezers van mijn blog korting en een aantal bonussen te geven wanneer zij het boek bestellen, namelijk:
  • levenslang updates van de inhoud van het boek (hij zal nieuwe inzichten blijven delen)
  • een 'rekentool' voor het berekenen van het aantal caloriën in je voeding
  • een extra boek "Kokosolie, verzadigd van gezondheid" over een relatief nieuw gezondheidsproduct: Kokosolie.
  • tot slot zal hij je ook het boek over geld verdienen via internet genaamd "Het ideale verdienmodel" toesturen.

Let op! Deze bonussen krijg je alleen als je via onderstaande link bestelt (Bart weet dan dat je een lezer van mijn blog bent). Bestel je het boek anders (bijvoorbeeld via een boekenzaak), dan krijg je geen korting en geen bonussen. Dus bestel HIER het boek en de bonussen voor slechts €27,- en doe wordt net zo enthousiast over Lowcarbvoeding als ik!!